آکورد آهنگ حسود از داریوش

آکورد آهنگ حسود از داریوش

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
Eb              Ab                           Eb                
تو سینه این دل من میخواد آتیش بگیره 
Eb                  Ab                          Eb                
مونده سر دو راهی چه راهی پیش بگیره
Eb  Bb         Eb       Abm          Ab                     
یكی حالا پیدا شده قدر اونو میدونه
Eb  Bb        Eb         Abm       Ab                     
رگ خواب یار منو رقیب من میدونه
Eb    Abm          Ab                           Bb                      Eb                              
وای دارم آتیش میگیرم  دیگه از غصه و غم دلم میخواد بمیرم
Eb    Abm          Ab                         Bb                     Eb                              
وای اگه برگرده پیشم براش پروانه میشم ازش جدا نمیشم
Eb  Bb                 Eb      Abm      Ab                     
نمیتونه مرغ دلم از حسودیش بخونه
Eb  Bb         Eb            Abm       Ab                     
نمیدونه روی كدوم شاخه باید بمونه
Eb             Ab                      Eb                
اگه یه روز ببینم كسی براش میمیره 
Eb             Ab                      Eb                
 حسودی رو میاره دلم آتیش میگیره
Eb  Bb               Eb             Abm            Ab                     
میترسم حرفای خوبی توی گوشش بخونه
Eb  Bb          Eb           Abm              Ab                     
 میترسم اون تا به سحر تو خلوتش بمونه


نویسنده : دسته : داریوش , , بازدید : 2273 نظرات() تاریخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 ساعت : 11:54

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ